Zitat The whole planet is being kept hostage by a death cult
[...] As it stands, the leadership in Tehran is learning the hard way that diplomacy – committees, letters to the UN, statements to the IAEA, ministerial meetings – all that is eviscerated when it comes to the law of the jungle.
Iranians were naïve enough to let the IAEA visit their strategic sites, when proverbial spies collected all the info they needed to facilitate Israeli strikes. The DPRK would have never fall into such a trap.
The elimination of a top figure such as Ali Shamkhani, Khamenei’s key advisor, Iran’s lead nuclear negotiator, with decades of influence across the IRGC and intelligence apparatus, is a serious blow.
Systematically erasing Iran’s military and diplomatic leadership in a matter of hours fits the rationale of smashing Khamenei’s close circle. That has started long ago with the Trump-ordered killing of Soleimani and certainly includes the mysterious death of former President Raisi and FM Abdollahian in that dodgy helicopter “accident”. It’s all about creating the conditions for regime change.
On a rare auspicious note, the IRGC let it be known, before the attacks, that they have been developing a secret technology to intensify the impact of its missiles on Israel.
We are all riders on the storm now. Once again, there’s no way out: either a devastating blow to the psycho genocidals, or Iran assembles a nuclear weapon in no time. The third option is capitulation, emasculation, and regime change.
Meanwhile, the whole planet is hostage to a lethal threat. Andrea Zhok is professor of Moral Philosophy at the University of Milan, and apart from his brilliant analyses, he wrote the preface of the Italian edition of my book Raging Twenties, published last year.
Prof. Zhok has succinctly pointed out how no political construction in modern history has amassed a toxic combination of messianic ethnic supremacism; supreme disregard for human life (everyone else, not “chosen”, is “amalek” anyway); supreme disregard for international law; and unlimited access to lethal firepower.
So what is to be done with such a voracious, out of control death cult?
„Manchen Völkern genügt eine Katastrophe, sie zur Besinnung zu bringen. Deutschen, so scheint es, bedarf es des Untergangs.” --Arthur Moeller van den Bruck
„Wenn man so darüber nachdenkt ist es eigentlich erschreckend, wie wenig Politiker aufgeknüpft werden.” --G. K. Chesterton
„Manchmal frage ich mich, ob die Welt von klugen Menschen regiert wird, die uns zum Narren halten, oder von Schwachköpfen, die es ernst meinen.” --Mark Twain
Auch der Iran müsste längst gelernt haben, dass Israel zuerst auf die Köpfe der Führungsgruppe zielt. Das heißt, welche unvorhersehbaren Mittel Israel auch einsetzt müssten diese Leute besonders geschützt sein. Letztlich gilt dasselbe für die russische Führung, denn die USA sind ja immer mit im Boot. Ich würde mich auch nicht wundern, wenn heute schon Mininuklearbomben geographisch verteilt sind und zu passender Zeit gezündet werden.
Israel hat den Nachteil der kleinen Fläche, kann dafür aber seine Grenzen besser überwachen. Wer etwas in einen Iran oder gar Russland schmuggeln will, hat leichteres Spiel.
Die Iraner behaupten, sie hätten drei israelische F-35 und ein Aufklärungsflugzeug abgeschossen.
---
„Manchen Völkern genügt eine Katastrophe, sie zur Besinnung zu bringen. Deutschen, so scheint es, bedarf es des Untergangs.” --Arthur Moeller van den Bruck
„Wenn man so darüber nachdenkt ist es eigentlich erschreckend, wie wenig Politiker aufgeknüpft werden.” --G. K. Chesterton
„Manchmal frage ich mich, ob die Welt von klugen Menschen regiert wird, die uns zum Narren halten, oder von Schwachköpfen, die es ernst meinen.” --Mark Twain
Zitat IRIB has resumed live broadcasting, the host asks Israel: 'Come on, target us again!'
IRIB says they knew of an incoming Israeli strike, but chose to remain in place, and they will continue to broadcast 'even without a studio, if necessary'
---