Sie sind vermutlich noch nicht im Forum angemeldet - Klicken Sie hier um sich kostenlos anzumelden  
Logo
Sie können sich hier anmelden
Dieses Thema hat 2.599 Antworten
und wurde 47.135 mal aufgerufen
 Themen des Tages
Seiten 1 | ... 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | ... 174
Mirkalf Offline

07.04.2022 09:36
#1066 RE: Der bevorstehende 3. Weltkrieg Antworten

Zitat
According to unconfirmed reports by Russian military commanders on the ground and several sources, NATO officers and even a general of the US and European Armies may be blocked in Mariupol. Some sources report that the Russian Army had already taken one NATO commander, Lieutenant General Roger L. Clothier, near Mariupol. Other sources allegedly report his death. Reports about NATO commanders taking shelter with Azov militants in Mariupol may explain why NATO member states especially France and Turkey are asking to implement a humanitarian mission in Mariupol, but only with the participation of their military.

The Russian Defense Ministry has not yet confirmed or denied these reports.

https://southfront.org/war-in-ukraine-day-41/

---

„Manchen Völkern genügt eine Katastrophe, sie zur Besinnung zu bringen. Deutschen, so scheint es, bedarf es des Untergangs.”
--Arthur Moeller van den Bruck

„Wenn man so darüber nachdenkt ist es eigentlich erschreckend, wie wenig Politiker aufgeknüpft werden.”
--G. K. Chesterton

„Manchmal frage ich mich, ob die Welt von klugen Menschen regiert wird, die uns zum Narren halten, oder von Schwachköpfen, die es ernst meinen.”
--Mark Twain

Mirkalf Offline

08.04.2022 11:59
#1067 RE: Der bevorstehende 3. Weltkrieg Antworten

Raketen diesen Typs werden üblicherweise von den Ukrainern auf die Separatistengebiete abgefeuert:

https://www.bild.de/politik/2022/politik...11544.bild.html

Zitat
Footage shared from the spot revealed that the strike was carried out with a “Tochka-U” missile which is used only by the AFU.

The Kiev authorities are already lost in their claims. While notorious Mr Arestovich and Mr Kirilenko claimed that it was Russian Iskander missile, President Zelensky then changed his mind and clarified that this was not Iskander, but Tochka-U missile, only the Russian one.

The Armed Forces of the Russian Federation officially removed all Tochka-U missiles years ago, they were replaced by modern Iskanders. Moreover, there is not a single video confirming the combat use of Tochka-U missiles by the Armed Forces of the Russian Federation or the armies of the DPR and LPR in the Donbass.

Meanwhile, the MSM are already spreading claims about Russian Iskander missile, blaming Russian forces for another fake massacre of civilians.

The city of Kramatorsk remains under the AFU control. Such a provocation by the Ukrainian side has a number of reasons profitable for the nazi regime in Kiev. The population of Donbass, including Slavyansk and Kramatorsk, is considered disloyal by the AFU, so they can easily be sacrificed. Another media scandal against Russian forces is aimed to pity western allies of the Kiev regime and increase the military supplies to the AFU, as well as assure the European countries that more sanctions are necessary to be imposed against the “cruel” Russian population, despite the fact that these sanctions hurt the population of European countries.

This is not the first case of the AFU strikes on civilians in the Donbass region which deliberately targeted crowds of civilians.[...]

https://southfront.org/breaking-ukrainia...lled-photos-18/

---

„Manchen Völkern genügt eine Katastrophe, sie zur Besinnung zu bringen. Deutschen, so scheint es, bedarf es des Untergangs.”

„Wenn man so darüber nachdenkt ist es eigentlich erschreckend, wie wenig Politiker aufgeknüpft werden.”
--G. K. Chesterton

„Manchmal frage ich mich, ob die Welt von klugen Menschen regiert wird, die uns zum Narren halten, oder von Schwachköpfen, die es ernst meinen.”
--Mark Twain

Mirkalf Offline

08.04.2022 14:11
#1068 RE: Der bevorstehende 3. Weltkrieg Antworten

Es müsste die Top-Priorität Russlands sein, Selenskyj zu töten.

---

--G. K. Chesterton

--Mark Twain

Mirkalf Offline

09.04.2022 10:35
#1069 RE: Der bevorstehende 3. Weltkrieg Antworten

Nachdem jetzt ein NATO-Beitritt Finnlands im Raum steht, kann Russland dort auch gleich noch einmarschieren, bevor es zu spät ist.

---

--G. K. Chesterton

--Mark Twain

MartiS2 Offline

09.04.2022 11:23
#1070 RE: Der bevorstehende 3. Weltkrieg Antworten

Zitat von Mirkalf im Beitrag #1068
Es müsste die Top-Priorität Russlands sein, Selenskyj zu töten.
Haisenko nimmt kein Blatt vor den Mund: https://www.anderweltonline.com/klartext...n-ihre-ukraine/

Gruß
Martin

Mirkalf Offline

10.04.2022 09:03
#1071 RE: Der bevorstehende 3. Weltkrieg Antworten

Zitat
We finally have high level confirmation from Russian officials that NATO instructors and foreign fighters are in fact trapped in Mariupol.

Firstly Russian State Duma member Adam Delimkhanov in an interview with RT has openly stated he estimates around 100 such foreigners there, and that they are in communication with them and the rumors are true that they are trying to negotiate a release and escape corridor. It seems to imply all those Macron rumors were accurate.

Igor Konashenkov on the other hand, also confirms that significant numbers of foreign fighters are known to be there because Russia can hear them crying in over 6 different languages in intercepted radio calls. [...]

http://thesaker.is/sitrep-operation-z-7/

---

--G. K. Chesterton

--Mark Twain

MartiS2 Offline

10.04.2022 09:42
#1072 RE: Der bevorstehende 3. Weltkrieg Antworten

Kein Fluchtkorridor, sondern festnehmen, öffentlich vorführen. Da sie kriegsrechtlich Freischärler sind , kann man sie schlicht erschießen, es sei denn, der Westen macht große Zugeständnisse. Das letztere kann natürlich auch im Stillen passieren, um so höher wäre eventuell der Preis. Nach der Behandlung Russlands in der Menschenrechtskommission u.a. kann ich mir eher vorstellen, dass Russland sich die Propaganda-Chance nicht entgehen lässt.

Gruß
Martin

Mirkalf Offline

10.04.2022 14:21
#1073 RE: Der bevorstehende 3. Weltkrieg Antworten

Mal schauen, wie heute die Präsidentenwahl in Frankreich ausgeht. Vielleicht bekommt eine Präsidentin Le Pen einen Verhandlungserfolg als Antrittsgeschenk von Putin.

---

--G. K. Chesterton

--Mark Twain

MartiS2 Offline

10.04.2022 15:44
#1074 RE: Der bevorstehende 3. Weltkrieg Antworten

Da wird es sicher noch einen zweiten Wahlgang geben.

Gruß
Martin

Mirkalf Offline

10.04.2022 19:11
#1075 RE: Der bevorstehende 3. Weltkrieg Antworten

Zitat
New appeal of the deputy commander of the Nazi regiment "Azov" "Kalina". He says that:

they were betrayed by "politicians who talk about support, but do not answer the phone and do not communicate for more than 2 weeks";

they were betrayed by friends, "they hide their eyes, they are afraid to come to the rescue"

Currently he's in Azovstal plant and his death is very close

https://t.me/intelslava/24891

---

--G. K. Chesterton

--Mark Twain

MartiS2 Offline

10.04.2022 20:17
#1076 RE: Der bevorstehende 3. Weltkrieg Antworten

Stichwahl Macron - Le Pen.

Gruß
Martin

Mirkalf Offline

10.04.2022 21:57
#1077 RE: Der bevorstehende 3. Weltkrieg Antworten

Die Linken sorgen schon dafür, dass auch weiterhin Politik gegen die Interessen der Franzosen gemacht wird: https://www.spiegel.de/ausland/praesiden...3e-0619ce7dc87a

---

--G. K. Chesterton

--Mark Twain

Mirkalf Offline

11.04.2022 14:12
#1078 RE: Der bevorstehende 3. Weltkrieg Antworten

---

--G. K. Chesterton

--Mark Twain

Mirkalf Offline

11.04.2022 21:47
#1079 RE: Der bevorstehende 3. Weltkrieg Antworten

Zitat
Russlands Armee hat im Krieg gegen die Ukraine eigenen Angaben zufolge erneut die Hyperschall-Rakete "Kinschal" eingesetzt. Mit Hilfe von "Kinschal" ("Dolch") sei unweit des Ortes Tschassiw Jar im Donezker Gebiet ein unterirdischer Kommandoposten der ukrainischen Streitkräfte zerstört worden, sagte der Sprecher des russischen Verteidigungsministeriums, Igor Konaschenkow, am Montag in Moskau. Insgesamt seien in den vergangenen 24 Stunden mehr als 40 ukrainische Militärobjekte angegriffen worden.

---

--G. K. Chesterton

--Mark Twain

Mirkalf Offline

11.04.2022 23:08
#1080 RE: Der bevorstehende 3. Weltkrieg Antworten

Zitat
French Journalist Confirmed US Officers Command Foreign Militants In Ukraine

French journalist who accompanied French volunteer militants in Ukraine confirmed that U.S. soldiers coordinate foreign military in Ukraine. U.S. officers are in charge for training and enrolment of foreign ‘volunteers’ in the Armed Forces of Ukraine.

“Here I am in charge. Not the Ukrainians, but me.” – the journalist cited the American serviceman.

https://southfront.org/in-video-french-j...nts-in-ukraine/

Zitat

Le Canada a formé des éléments d’un régiment ukrainien lié à l’extrême droite

https://ici.radio-canada.ca/nouvelle/187...eme-droite-azov

Zitat
Right Sector's deputy commander Taras Bobanich killed near Kharkov

The Russian Armed Forces have destroyed Taras Bobanich, deputy commander of the Right Sector* nationalist movement (an extremist organization banned in the Russian Federation). Bobanich was killed near the town of Izyum, the Kharkov region of Ukraine, the Russian Ministry of Defense reported on April 11.

https://english.pravda.ru/news/world/151065-right_sector/

---

--G. K. Chesterton

--Mark Twain

Seiten 1 | ... 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | ... 174
 Sprung  
Xobor Xobor Forum Software
Einfach ein eigenes Forum erstellen
Datenschutz